Emeğe saygım sonsuz ama bu kadar basit bir üslup ve sosyal medya sayfalarından alınmış atarlı giderli sözlerle alfa kadını olunmaz. Evet kitap çok akıcı doğru ama benimki 70. sayfaya kadar akabildi içerik olarak ne yazık ki bomboş veya beni tatmin etmedi ama 15 yaşındayken okusaydım beğenirdim muhtemelen. Kısacası okunacak çok daha iyi kitaplar varken vaktinizi harcamayın bence.