📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın bana nereden geldiğini bilmiyorum. Kitaplığımda görünce okumak istedim. İçinde farklı farklı yazarlardan kısa hikayeler mevcut. Bir kitaptan ziyade dergi tarzında bir şey olması daha mantıklı olurmuş, edebi açıdan çok tatmin edici değildi. Zaten edebiyattan ziyada karantina zamanında dikkat edilemesi gerekenler ve hissedilenler anlatılmaya çalışılmış. Okunması şart kitaplardan değil, beğenemedim ama zaten okumaya başlarken de bir beklentim yoktu.