Sinan

Sinan
@Sinoo47
Yaşam her zaman insanın beklediğini çıkarmıyor karşısına.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her zaman öyle değil midir? Başı derde girenin bir söylediğinin ardında on tane söylemediği vardır.
Yaşam bir yerde kopmuştu benim için, ondan ötesinin bir değeri yoktu.
Artık o gözler insana inanıveren, saf, temiz bir kızın gözleri değildi.
Karanlıkta parlayan gözlerini görüyor gibiydim. Gözleri ıslak ıslak olmalıydı.