Sinan

Sinan
@Sinoo47
Oysa fazla zorlamayacaksın kendini, yaşamdan alabildiğin kadarına razı olacaksın. Yazgısıyla fazla oynamamalı insan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Biz de hep böyledir. Bıçak kemiğe dayanınca gelir akılları başlarına!"
Dostluk yalnız kara günde değil iyi günlerde de belli olurmuş.
Sanki ayrılık bize ölüm gibi geliyordu.
Nerelerdeydi benim fidan boylum, ince bozkır kabağım?