Sinan

Sinan
@Sinoo47
Dayandığım, güvendiğim hiçbir şey yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama önce beni bu oda köşesinde tümörler gibi, kanserler gibi azar azar yemiş bitirmiş dertlerimi kağıda geçirmek istiyorum çünkü düşüncelerimi daha bir düzene koyarım böylece.
Herkes beni terk etmişti,cansız varlıklara sığınıyordum.
Oydu bütün hayatımı zehirlere bulayan. Hayır, hayatım ta baştan zehirlere bulanmıştı benim. Ben başka türlüsünü değil ancak zehirlenmiş bir hayatı yaşayabilirdim.
Onun gözlerine muhtaçtım, bir bakışı yeterdi ;felsefenin bütün müşküllerini, teolojinin bütün muammalarını çözmeme yeterdi. Bir bakışı, diğer rumuz ve sırları alırdı benden, açardı.