ҡąℓɓiɱ

ҡąℓɓiɱ
لا إله إلا الله محمد رسول الله Zümer53 -burası dünya, meyletme incinirsin .. youtu.be/hgtnjknRHGg?si=...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımız berbat gittiğinde "Bu da geçecek," deriz ve umarız ki gerçekten öyle olur - ama işte sorun tam da burada: Hayat iyi olduğunda, kaçınılmaz olarak bu da geçecektir. Kabullenilmesi zor gerçek şudur ki, hayatın değişmesi ancak ölümle son bulacaktır.
Sayfa 14·Kitabı okudu
"İnsan her şeye alışır diyorlar ya, öyle değil aslında. Başka çaren olmadığı için katlanıyorsun ama alışmıyorsun." Ahmet Ümit
Alıntı
Yaşadıklarım benim sınavımdı. Bana o anlarda nasıl davrandığınız da sizin sınavınızdı ..
1000Kitap
"Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın kimseye saygısızca gitmedim. Aram bozuk olsa bile birinin bana ihtiyacı olsa hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının sevginin hatta şefkatin bile iyileştiremeyeceği insanlar var." Sabahattin Ali
Alıntı