Ece D.

Ece D.
@Sisifos0
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır
Aptallar yalnızlığa pek katlanamaz; ama akıllılar bir nimet olarak görür yalnızlığı. "Zeki bir insan yalnızlıkta düşünceleri ve hayal gücüyle mükemmel bir eğlenceye sahiptir." der Schopenhauer. Schiller'in de dediği gibi: "Asla yalnızken yalnız değilim!"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Seni anlıyorum" diyen insanlara, William Shakespeare şöyle cevap veriyor: "Hissedemediğin şeyi anlayamazsın."