Ece D.

Ece D.
@Sisifos0
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır
@Sisifos0·
·
sabitlendi
"Kendi kalbimizde bulabilecekken, mutluluğumuzu neden başkalarının görüşleri üzerine inşa edelim?"
Sayfa 17·Kitabı okudu
Felsefe
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aptallar yalnızlığa pek katlanamaz; ama akıllılar bir nimet olarak görür yalnızlığı. "Zeki bir insan yalnızlıkta düşünceleri ve hayal gücüyle mükemmel bir eğlenceye sahiptir." der Schopenhauer. Schiller'in de dediği gibi: "Asla yalnızken yalnız değilim!"
"Seni anlıyorum" diyen insanlara, William Shakespeare şöyle cevap veriyor: "Hissedemediğin şeyi anlayamazsın."
"Gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim."

Ece D.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
119 günde okudu
·
2021 30. kitabı
Arthur Conan Doyle
8.6/10 · 9,4bin okunma