Bana okuma alışkanlığı kazandıran, iki kere bitirdiğim ve açıkçası beni kendime getiren bir kitaptı. İçindeki kısa hikayeler olsun, cidden hepsi çok güzeldi. Hatta bir kere daha okumak için sabırsızlanıyorum bile diyebilirim. Özellikle içinde ki favori hikayem şu oldu; kırlangıç ve adamın hikayesi. "Kırlangıçların ömrü 6 aydır." Yani okudukça mutluluktan ve pozitif enerjiden çığlık atmak istediğim bir kitap. Bayılıyorum kendisine, yazarına da.