"İmam-ı rabbani hazretleri'ne sorulur:
Efendim,Allah'tan korkup kimsenin gönlünü kırmayız oysa kimse gönlünden sevmiyor bizi.Bu nedendir? Çok üzülüyoruz"
Tebessüm eder büyük veli ve cevaplar ,"Çünkü senin Rabbin,sevdiği kulunu rastgele herkese sevdirmez."