Çarpık aşktan sonra bu kitap biraz daha iyiydi kitabın başlarında biraz Sıkıldım nedeni çarpık aşk kitabında sonunda yaşanan olayı burada biraz uzatarak devam etmişlerdi kitap zaten 1 kitap ve 2 kitap şeklinde ayrılmıştı
onun haricinde ortalarda da biraz Sıkıldım çünkü imkansız bir aşkın birleşmesi ve bunu hiçbir şekilde olmayacağını söylemeleri ama kitapta merak uyandırmıyor yani kitap Bir nevi Hani önüne rahatlıkla görebileceğin merak etmeyeceğin bir sonu yani tahmin edeceğin bir sonu gösteriyor
ama yine de sonu güzeldi beğendiğim bir son oldu.
Umuyorum ki çarpık nefret biraz daha iyidir.