Ilk 2 kitap benim için ne kadar güzelse 3 ve 4 kitap o kadar zordu Ona rağmen son kitap yani bukalemunun serisinin 5 kitabının her şeye rağmen çok güzel toparlanmıştı fazlasıyla beğendiğim bir kitap oldu.
son kitap yorumuna gelirsek de Bu kitapta bol bol evlenmedi bol Çocuklu ve mutlu sonla biten bir kitap oldu
Ama genel seri için konuşmak gerekirse 5 serinlik kitap değildi bana göre 3 seride toplanabilirdi 3 ve 4. Kitap 1 2. Kitabın özeti gibiydi yani 3 ve 4 okumadan da 5. Kitap okunabilir maalesef ki.
yinede herkes tavsiye edilirim