Kitapta Nermin ve Tahir aşkı ve onların yarım kalmışloğı beni çok üzde kitap bitmeye yakın o kadar üzüldüm ki bir daha aşklarını okuyamayavağım diye
Yaman ve alazın tekrardan herseyi öğrenmesi ve onun üzerine devam etmesi kitap bu şekilde gitti ama beklediğim olay sonunda olması kitap uzatıldı gibi geldi bana
Ama kitap güzeldi tasfiye edebilirim.