Sîya

Sîya
@Siya_jin
Kevok!.. Ölmek yaşamaktan daha iyi değil mi? Söyle, daha iyi değil mi? Biz kaç defa gitmenin üzerine konuşmadık mı, dediklerimizi bir etmedik mi? Söyle! Bizim ve yurdumuzun özgürlüğü var mı? Yok. Biz, kesinlikle, hayatımız ve üzerinde düşündüğümüz çocuklanmızın hayatı aydınlıktır diyebilir miyiz?.