Geceninsimgesi

Geceninsimgesi
@Siyah_gece_01
Laciverti gece, ben geldim Siyahına karıştım... NYCTOPHİLE Hikayenin sonunu merak ediyorum...
Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık şarkıları içimden değil, bağıra bağıra söylüyorum.
İlerde kızım olursa ona şunları diyeceğim: Kalbini kıranlar için sadece bir kere ağla. Çünkü onlar senin göz yaşlarını hak etmiyorlar.
Biz üç kişiyiz bedenim, ruhum, cenazem ..
Elimden geleni yaptıktan sonra elimden giden umrumda olmaz.