Geceninsimgesi

Geceninsimgesi
@Siyah_gece_01
Laciverti gece, ben geldim Siyahına karıştım... NYCTOPHİLE Hikayenin sonunu merak ediyorum...
Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık şarkıları içimden değil, bağıra bağıra söylüyorum.
İlerde kızım olursa ona şunları diyeceğim: Kalbini kıranlar için sadece bir kere ağla. Çünkü onlar senin göz yaşlarını hak etmiyorlar.
Biz üç kişiyiz bedenim, ruhum, cenazem ..
Elimden geleni yaptıktan sonra elimden giden umrumda olmaz.