Bişi bişi

Bişi bişi
@Siyahsemsiye
" İğreniyorum ondan. Affetmem." " Neyi?" " Utanç ve aşağılanmayı!"
Sayfa 241 - İlgi kültür sanat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Böyle bir şey söylemedim kuşkusuz; fakat o bunu biliyordu. Hayır, hayır; bakışlar, davranışlar vardır! Yüzyıl yaşasam, aklımda kalır."
Sayfa 241 - İlgi kültür sanat
" Neyin var?" " Hiç... Hayat tatsız bir şey, hepsi o kadar!"
Sayfa 356 - İlgi kültür sanat

Bişi bişi

, 1000Kitap'a katıldı.