Bu adamlar ülkenin en güçlü adamlarıydı. Kimseye hesap vermek zorunda değillerdi. Herkesin lokmasının da geri kalan ömrünün nasıl geçeceğinin de kontrolü onlardaydı. Şimdi ise çöpe dönmüşlerdi. Bir panik rüzgârıyla savrulup duruyorlardı. Ana direk kesilince çöken bir binanın enkazıydı hepsi!
Kötülüğü var olmanın aracı haline getirdiğinizde insanların iyi insanlar olarak kalmasını sakın beklemeyin. Ahlaksızların yemi haline gelmek üzere hayatlarını feda etmelerini beklemeyin.
Para sizin sağ kalma aracınızdır. Yaşam kaynağınız hakkında vereceğiniz hüküm, kendi hayatınız hakkında vereceğiniz hükümdür. Eğer kaynak kötü ve yozlaşmışsa kendi hayatınızı lanetlemişsiniz demektir. Parayı sahtekârlıkla mı kazandınız? İnsanların günahlarına, aptallıklarına hizmet ederek mi kazandınız? Budalalara hizmet sunmakla kendi yeteneğinizin hak ettiğinden fazlasını elde etmeyi mi umdunuz? Bu uğurda standartlarınızı mı düşürdünüz? Hor gördüğünüz müşteriler için tiksindiğiniz işleri mi yaptınız? Eğer öyle yaptıysanız o zaman paranız size bir anlık, bir kuruşluk sevinç bile getiremez. O zaman satın aldığınız şeyler bir takdir değil, bir sitem haline gelir, başarıyı değil ayıbı hatırlatır.