1 ay ayrı kaldık ondan önce 4 aylık harika bir ilişkimiz vardı umarım hep böyle devam ederiz ne kadar kavga etsek de birbirimizi hiç bırakmayalım seni seviyorum bana trip atmanı, kıskanmanı, beraber ağlayıp, beraber gülmeyi seninle her şeye aşığım sevgilim iyiki varsın
@yagizsusknkk
Ablasının kimliğine bürünmüş ve gerçek kendini kabul edemeyen bir kız ve onu kurtarmaya çalışan çevresini anlatıyor ve ne olursa olsun ona aşık olan bir genç
Kitap birbirini tanımayan 5 insan arasında geçiyor birbirinden bağımsız 5 insan kitap gayet güzel platonun içinde dünyadan habersiz yarışma çekimi sanılan ama işler ters gidince karşılarına çıkan zorlukları ve nasıl kurtulacaklarini anlatıyor gayet güzel okumanızı tavsiye ederim
Ateş bir gün suyu görmüş yüce dağların ardında;
sevdalanmış onun deli dalgalarına.
Hırçın hırçın kayalara vuruşuna, yüreğindeki duruluğa.
Demiş ki suya: "Gel sevdalım ol, hayatıma anlam veren mucizem ol..."
Su dayanamamış ateşin gözlerindeki sıcaklığa; "al demiş Yüreğim sana armağan..." Sarılmış ateşle su birbirlerine sıkıca, kopmamacasına...
Zamanla su, buhar olmaya,
ateş, kül olmaya başlamış.
Ya kendisi yok olacakmış, ya aşkı...
Baştan alınlarına yazılmış olan kaderi de,
yüreğindeki kederi de
alıp gitmiş uzak diyarlara su...
Ateş kızmış, ateş yakmış ormanları...
Aramış suyu diyarlar boyu, günler boyu, geceler boyu.
Bir gün gelmiş, suya varmış yolu
Bakmış o duru gözlerine suyun,
biraz kırgın, biraz hırçın.
Ve o an anlamış;
aşkın bazen gitmek olduğunu.
Ama gitmenin yitirmek olmadığını...
Ateş durmuş, susmuş ve sönmüş aşkıyla. İşte o zamandan beridir ki ateş sudan, su ateşten kaçar olmuş. Ateşin yüreğini sadece su ve suyun yüreğini sadece ateş alır olmuş.