Duyarsınız, görürsünüz, üzülürsünüz. Ne de olsa siz de bir kalp taşıyorsunuz. Belki gece yatarken kocanıza-karınıza, “Adam da Leyla’ya ne zulmediyor vallahi içim parçalandı,” diye dertlenir, benim kaşım gözüm paralanırken parçalanan içiniz için merhamet toplarsınız. Aileniz de anlar ki siz çok insaniyetli birisiniz.
"Ömer elimi tuttu , beni seviyormuş ama bir huyum çok kötüymüş: Fazla mahçupmuşum! Halbuki önceden çekingenim diye övmüştü. Ama şimdi: Biraz sokulgan olurmuş kadın dediğin!”