Sıla

Sıla
@Slaaa_5
Demek ki ben kendi evimde oturmak, şu kadarcık olsun kimseye yük olmamak istiyormuşum. “ Benim varlığımdan şikayet eden bulunmasın!”diyormuşum.
Reklam
Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum.
Her gün birlikte olmak gereksinimi duymaksızın, insan her zaman yeni dostlar edinir.
Çünkü insan kendi özünü ne kadar erken fark ederse, kendisiyle ne kadar erken ilişki kurarsa o kadar yaşıyor demektir.
Çektiğim hiçbir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde “ben” oldum.
Reklam