Öl ve sonra kendi küllerinin arasından yeniden doğ!deseler,hiç tereddüt etmeden ölür insan...Keşke insanın yüreğinde böyle bir ışık yansada ruhunu aydınlatsa,serbest ve sağlıklı olarak en yüce duygularla kaygısızca düşünebilse...”
Ne olacaktı bu işin sonu?Tam bir çıkmazda görüyordu kendini.İnsanın yaşamak için bir amacı,bu amaca ulaşmak için tutacağı bir yol olurdu.Ama onun ne amacı vardı,ne yolu!