slvad.r

Haklıydı karısı, kızıp sinirlenmek anlamsız, hayatla dolu olmak ve yaşanılan andan bir şeyler beklemek anlamsızdı!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kolay değildi anlatmak, yine de çokluk pek anlamıyorlardı insanı
Mutsuz olmak bir yüzkarasıdır. Yaşamını kimsenin görmesine izin vermemek, bir şeyi saklayıp gizlemeye, örtbas etmeye çalışmak yüzkarasıdır.
Bazen insanın içindekileri dökmesi çok iyidir. Katlanmak zorunda olduğu şeyleri tanıması, bilmesi gerekir nihayet. Ama bize acı verecek, üzecek şeyleri de boyuna eşelemekten sakınmalıyız yavrucuğum.
Sevebileceğim, düşünü görüp sıla özlemimde yaşatabileceğim bir başka yerim mi var?