Sıla

Sıla
@Slyldrms
İnsanların bana dair her şeyi sevmesini istedim Şimdi ise ruhumda kendimden bir parça bulamıyorum artık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölüler yaşayanlardan çok daha fazla çiçek alır çünkü pişmanlık, minnetten çok daha güçlü bir duygudur
Her imtihanın sonunda mutlaka bir mükafat vardır ; tüm mesele, sabır ve tahammülde..
Tutar mı ellerimden Küçük bir hatıra Gülümsedin mi bazen' Bakıp bi boşluğa
En güzel çiçekler kör bahçıvanlara emanet