Aşk mıydı içimizde çırpınan o kuş
Bir tutku mu bilinmez
Karanlıkta bir ateş böceği bir ışıltı
Bir kıvılcım aldatırdı bizi
Sıkılan her yumruğun yükselişi
Saklardı yaramızı kış boyu soğukta
Ah o anılar
Hangisine baksam eririm bir solukta
Biz ki o çocukça güzelliğimizde
Hep kavgalarda öğrendik sevmeyi
Bir daha yüreklenip de severnedik
Upuzun ve zorlu yollar içinde
Her konaklamayı bir son belledik
Kan tükürdük her konak yerinde
Bir türlü sonsuzluğu görernedik
Ellerimizde patladı tüm coşkular
Coşkuları yenip de bir güzel
Yaşamı yanaklarından öpemedik
Her çocuk
Şimdi sonsuz bir şiirdir bizde
Sesi bir tutam sevinç
Gülüşü bir top ateştir
Yanar durur içimizde
Bazen ışık olur aydınlatır bizi
Bazen yangın olur yakar
Yandığımızı söyleyemeyiz
Hatalar kana bulanır bir anda
Şarkılar susar
Nasıl başlar bir ağıt bilemeyiz