Akışa bakıyorum herkeste bir aşk acısı, bir yarım kalmışlık, bir özlem hali. İyice paranoya yüklenmeye başladı bana. Iki gün sonra birini sevsek bilmediğimiz neler neler olacak? Bir şiir okuyunca ya da hüzünlü bir şarkı çalınca arka planda kime özlem duyacak? Ürkütücü bir paranoya hali.
Her şey yaşanır, yaralar açılır veya hüzünler birikebilir. Ama gözünüzü seveyim birisine gidiyorsanız ne aklınızda ne kalbinizde başkasını taşımadan gidin.