S.

Kaybetmenin değil yeniden doğmanın adıydı: KENAN BARAN
9/10
·384 syf.··
2025 23. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2025 19:58
Bir kitap önerisiyle değil bir kitap tartışmaya geldim buraya. Tarafsız gözle okumanın oldukça zor olduğu, her sayfasında farklı duygulara kapılacağınız, başklarkenki sizle bitirirkenki sizin asla aynı olmayacağınız bir kitap: Kral Kaybederse Nasıl bir dünya bu sürtük “filozof” oldu, acemi “üstat.” KENAN BARAN! O bir kral, tahtı kadınların gönlünde olan. Gerçek hayatın Dorian Gray’i. Yakışıklı, zengin, karizmatik. Hayatın doruklarında yaşıyor, ne kendi inanıyor düşeceğine ne de hayatındaki kadın-LAR. Her saltanatın bir sonu var değil mi? Ya da saltanat bildiğimiz henüz keşfedilmemiş, acemisi olduğumuz hayatın en anlamsız hali. Ne kadar düşebilir bir insan? Düşüşün bir sonu var mı? Mümkün mü dibi görmeden yeniden doğmak? Hayatınızdaki soruların cevaplarının hangi kitapta sakli olduğunu okumadan bilemezsiniz! “Yargılanmak değil, anlaşılmak istiyorum.” İçimde uyandırdığı his geçmedi. “Nasıl olur”daki ürperti ile “nasıl oldu”daki şaşkınlık arasında gidip geliyorum kitabı bitirdiğimden beri. Damarlarımdaki kan çekilmiş gibi. Oysa kitabı elime aldığımda asla etkilenmeyi beklemiyordum. Yıllarca bu yüzden reddettim Gülseren Budayıcıoğlu kitapları okumayı. Nasıl olduysa aldım elime. Zaten her şeyin suçlusu değil miydi kahrolası ön yargılarımız? Daha henüz eserin başında kahramanlar hakkında olumsuz düşüncelere kapıldım, “ikisi de ölse umurumda olmaz,” dedim burada bir yorumda Kenan ve Fadi için… Lakin kitaplar da hayat gibi erken konuşmamayı öğretiyor insana. Kimin ne yaşadığını bilmeden onu yargılamaman gerektiğini anlıyorsun. Kendi yolun bitmeden başka yollara dil uzatmamayı öğreniyorsun. “Hiç sevilmemiş insanın yaraları derin olur.” Kalıtım mı etkilidir insanın karakterinin oluşumunda yoksa çevre mi? Ne çok karşımıza çıkan bir soru. “Aşağılık duygusu bireyin bebeklik
Psikoloji
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma
S.
bende sizi takip ediyorum incelemeleriniz paylasimlariniz sayesinde bir cok kitap deneyimim oldu kaleminize saglik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sevgili Takipçilerim...
Dünkü malum olaydan sonra birileri iletimi şikayet etmiş bu sebeple 1k yönetimi üyeliğimi "sıkı okurluktan" "yeni okur" seviyesine indirmiş😄Para verip premium üye olduk yine de yönetim affetmemiş😄halbuki yaptığım paylaşım kendimi savunmam adınaydı ve olayları kimin başlattığı herkesin malumuyken bir tarafa ceza kesip diğer tarafı görmezden gelerek gösterdikleri adil duruştan dolayı 1k yönetimini çok tebrik ediyorum. 1k yönetimi bu şekilde yanlı politika izlerseniz çok üye kaybedersiniz haberiniz olsun...
S.
1000Kitap Destek 1000Kitap senin yaptığın paylaşımları düzenli okuyan ve takip eden bir okuyucu olarak iletilirlerini alıntılarını çok detaylı bir şekilde okuyup ve bildiğim için yapılan çok büyük bir bence saygısızlık biz buraya bir ücret ödeyip ayrıcalık beklerken karşılaşmış olduğumuz bu durum çok yanlış herhangi bir düzeltme olmuyor çok üzücü bu çok basit ve hiçbir şey yapmadan her şeyi yazan paylaşan insanlar hiçbir şey olmazken zamanını emeğini harcayan insanlara yapılan bu davranış
Sizce?
İnsanı en çok yoran şey nedir?
Edebiyat
S.
Vicdan rahatsizligi