Dünkü malum olaydan sonra birileri iletimi şikayet etmiş bu sebeple 1k yönetimi üyeliğimi "sıkı okurluktan" "yeni okur" seviyesine indirmiş😄Para verip premium üye olduk yine de yönetim affetmemiş😄halbuki yaptığım paylaşım kendimi savunmam adınaydı ve olayları kimin başlattığı herkesin malumuyken bir tarafa ceza kesip diğer tarafı görmezden gelerek gösterdikleri adil duruştan dolayı 1k yönetimini çok tebrik ediyorum.
1k yönetimi bu şekilde yanlı politika izlerseniz çok üye kaybedersiniz haberiniz olsun...