"Remzi...

"Remzi...
@Small_eyes
》》Allah her daim büyüktür!!! 》》
Öyle Güzel Seveceksin ki, görenler.. "Böyleleri Kaldı mı.?" Diyecek... !
Kırılırsın..!!
...kadar yakınsın yüreğime...
"İHANET" (Çarşamba), 22 Mayıs
153 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Her ne kadar ben inanmasam da herşeyi var eden bir Allah'ın varlığını kabul etmek gerekir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mutluluk suya düşmüş bir damladır, ara ki iksirini bulasın gülmeyi mutlu olabilmeyi sevmeyi sevinmeyi.
Eğer susuyorsam bilki bu benim en deli halimdir. Şunu unutma.. En büyük depremlerin habercisi sessizliktir...!
"Sen benim;bir daha kimseye güvenemiyecek olmamın sebebisin, Sen bana daha ne yapabilirsin ki?"
Dertleşme..Ne olduğunu unutmuş herkes... Derdimi kime anlatsam; ' Boşver takma kafana' Deyip geçiştirir...