"Remzi...

"Remzi...
@Small_eyes
》》Allah her daim büyüktür!!! 》》
Öyle Güzel Seveceksin ki, görenler.. "Böyleleri Kaldı mı.?" Diyecek... !
Kırılırsın..!!
...kadar yakınsın yüreğime...
"İHANET" (Çarşamba), 22 Mayıs
153 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
"Kelimelerim seni korkutmasın, ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve Sen...
İçemde eskimeyecek en güzel hatırasın..
Herkesi hatırlarım Seni Unutmam....
En zayıf noktam..?
1.) Anlanmamak.. 2.) Hasret çekmek.. 3.) Kaybetmek..