"Remzi...

"Remzi...
@Small_eyes
》》Allah her daim büyüktür!!! 》》
Öyle Güzel Seveceksin ki, görenler.. "Böyleleri Kaldı mı.?" Diyecek... !
Kırılırsın..!!
...kadar yakınsın yüreğime...
"İHANET" (Çarşamba), 22 Mayıs
153 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
"YOK" denince. "Hiç mi yok" diyen insanlarız biz. UMUT bizim kanımızda var. :)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Keşke"demiyorum"Tecrübe"oldu diyorum.
Ve nice sonbaharlar gelip geçse de.. Gelmedi beklenenler.. Hiç gelmeyecek.