"Remzi...

"Remzi...
@Small_eyes
》》Allah her daim büyüktür!!! 》》
Öyle Güzel Seveceksin ki, görenler.. "Böyleleri Kaldı mı.?" Diyecek... !
Kırılırsın..!!
...kadar yakınsın yüreğime...
"İHANET" (Çarşamba), 22 Mayıs
153 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Sorun deil başkasıyla olmam başkasıyla olup intikam'da almam beklerim sonuna kadar beklerim gelmesen dahi ben bi başkasıyla olmam.
Reklam
Giden geri döner mi dediler?? Cevap veremedim...
Yaa vazgeçtiğimde gelirsen... ?
Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine. Ama hata bizde. Küçücük bir yürekle kocaman sevmek ne haddimize!
Artık gelme. Çünkü hayallerim bile sana kırgın.
Reklam