"Remzi...

"Remzi...
@Small_eyes
》》Allah her daim büyüktür!!! 》》
Öyle Güzel Seveceksin ki, görenler.. "Böyleleri Kaldı mı.?" Diyecek... !
Kırılırsın..!!
...kadar yakınsın yüreğime...
"İHANET" (Çarşamba), 22 Mayıs
153 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine. Ama hata bizde. Küçücük bir yürekle kocaman sevmek ne haddimize!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık gelme. Çünkü hayallerim bile sana kırgın.
Kader
İnsanın alnına yazılı bir nasibi varsa esiri olduğu bir vaktide var. Her dua nasibine, Her nasip vaktinde esirdir... Duam belli. Duyan belli.. Gerisi takdir-i ilahi.
Ben unutsamda, Tarih unutturmuyor.