"Remzi...

"Remzi...
@Small_eyes
》》Allah her daim büyüktür!!! 》》
Öyle Güzel Seveceksin ki, görenler.. "Böyleleri Kaldı mı.?" Diyecek... !
Kırılırsın..!!
...kadar yakınsın yüreğime...
"İHANET" (Çarşamba), 22 Mayıs
153 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Özleyeceksin... :-'(
Yok yok gelme istemem, Yok yok sevme istemem, Zor çok biliyorum ama, Yok yok bir daha sevemem.. Özleyeceksin teninde ki kokumu, Özleyeceksin sana dokunuşumu, Özleyeceksin her gece yokluğumu, Özleyeceksin aldığın ne varsa.. Özleyeceksin attığım tripleri, Özleyeceksin seni sevişlerimi, Özleyeceksin sesimi her şeyimi, Özleyeceksin sattığın ne varsa.. Senden ayrılıyorum, Senden vazgeçiyorum, Bak bu kez ben gidiyorum ben, Bir daha dönemem..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çikolata
Öyle içten ki.. Yüreğimdeki yerin; Çıkarı yok, çıkası yok, çıkarasım yok..
#Çikolata
Sensiz çekilir mi..bu hayat Unutmak benim için ölümle eşdeğer Lütfen bırakma beni ! Tut ellerimden savurma rüzgara.. Ayırma kırma bu sevdayı. Nasıl olur..ben sensiz, sen bensiz...
Özel şiirler
Özlüyorum ! Der susarım Gözümden akan yaş anlatır özlemimi. Seviyorum ! Der susarım Kalbimin atışı anlatır sevgimi.