Polisiye aşığı ve j.c. grange, tess gerritsen, wulf dorn, glenn meade, sebastian fitzek hayranı beni fazlasıyla tatmin etti. Özgün bi hikayeyi akıcı ve sürükleyici bi dille yazmış yazarımız ve zekice kurgulamış. Bu kitap bi katil kim romanı da değil. Düşünmeden okumanızı tavsiye ederim.
Kitabı genel olarak beğendim, merak uyandırıcıydı ama 2 eleştirim olcak:
1.çok fazla karakter var ve çoğunun ana konuya katkısı olmayan bir hikayesi var, bu kitabı gereksiz uzun kılmış.
2.polisiyesever bir okur olduğum için suç ögeleri yetersiz geldi.
Okumazsanız bi şey kaybetmezsiniz, vav bi kitap değil.