Çok polisiye roman okumuş biri olarak bu kitap bana sıradan geldi. Kurgu basit, şüpheli sayısı az, ilginç otopsi sonuçları yok. Soruşturmadan ziyade baş dedektif Eve Dallasın özel hayatı üzerine yazılmış bi kitap gibi. Eve Dallasın kabalığı, kibri, şımarıklığı ve çevresindeki insanlarla olan iletişimini hiç beğenmedim. Nişanlısı “ normal bir erkek” gibi değil de her kadının hayalindeki ama gerçekçi olmayan bir karakter gibi. Aralarındaki ilişki hep Eve’i pohpohlamak üzerine. Kısacası; kitap bi polisiye romanı olduğu için soruşturma ağırlıklı yürümesini ve sürükleyici olmasını isterdim ama öyle değildi.