Samet

Samet
@Smt_K_
İstanbul tuzla, 21 Mart
9 okur puanı
Şubat 2025 tarihinde katıldı
İnsan, birini sevmek felaketine uğradı mı, esir gibi bir şey oluyor.
Reklam
Ben kötülüğe ve aptallığa karşı hoşgörüsüzüm.
Bir geminin mutfağında ölmeyi bekleyen ıstakozlar için de titaniğin batması mucizeydi mesela ama battı. Birinin felaketi öbürünün mucizesi olabilir.
Sevgi'yi hak ettikleri halde sevgisiz kalan kim varsa onların da sevgililer günü kutlu olsun yanlız değilsiniz 😉😉
Reklam