Gözlerimiz dilsiz olsalar da aşkın dilini konuşuyorlar.Dudaklarımızla ellerimiz geveze,ama telaffuz etmeyi bilmiyorlar.Hissettiklerimiz ancak sessizlikte anlatılabilir.Bana nasıl kayıtsız dersin?
Sanki duygularımız dizginlenip denetlenebilir şeylermiş gibi yazmışsın;neden? Dizginleyebilseydik,duygu denmezdi onlara,düşünce denirdi.Duygularımıza neden aramak Tanrı’nın varlığını sorgulamaktan farksız değil mi?