s

s
@Snglkurt
Yalnız kalır, Kalp,akıl. Sessiz bir odada, Çığlık dolu bir kafayla.. Yalnız kalındı. SK
Edebiyat
Reklam
Şimdi bir balkon kenarında, Rüzgarı kokluyorum. Belki bi esintisinde varsındır diye Nefes almak hem bu kadar yorucu, Hem de bu kadar keyifli olmamıştı. Beklenen sensin diye. SK
Edebiyat
Ayak üstü şiir döktüm cebimden, Sana.. El üstünde hep kelimelerim.. SK
Edebiyat
Ah yine mi güldün sen ? Karman çorman şimdi, Ne istedin aklımdan ? SK
Edebiyat
Arayışım sanki hiç bitmeyecek gibi Seni, Sana çıkan yolları. Uzaklığın bile önemli olmadığı başlangıçları. Sana açıldığını bildiğim kapıları. Yüzüme hep kapalı duran kapıları. Arayışım birgün gelirse bitecekmiş gibi Sana, Beni o yollarda ara.. Başladığım,sonunu bilmediğim O yollarda.. SK
Edebiyat
Reklam