a.

a.
@Snn_008
Acı öğretmesi gereken herşeyi öğrettiğinde terk eder seni...
Bir ışık süzülüyor Viona Bilmem hoşuna gider mi karanlığında bu ışık Bilmem yalnızlığına çare olur mu? Kaç beden eskittin mağaranda Kaç şeytanı kendine melek yaptın? İnsanları zalimleştirip onlara zulmettin de Sen hiç kendine dönüp bakmadın ki Viona Bilmem kaç satırlar döktüm uğruna Bunlar saygıdan mı, görgüden mi bilmem Hakettin mi gerçekten Viona? Dillerime döktüğüm bu yazılarımı Canın acıyarak dinledin mi hiç? Sen mağaranda mutlusun Viona İnceden süzülen ışık sana fayda etmiyor Kesmiyor da içindeki seni Kesmiyor ki o aptallaştırdığın beynini Sen gözyaşını sildiğin peçeteyle Kendine kayıklar yapmadın mı? Söylesene yüzebildiler mi karanlığında Yüzebildiler mi boşluğunda? Yapamadılar değil mi? Senin elinden gelen de buydu zaten Biraz ahmaklık, biraz dostane bakan yüzünde Seni benden aldıran bir kahpelik vardı Sahi, en suçlusu benim gibi Sen, sen diye haykırdığım gibi.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ölmüş bedenlerin kafa dinleme yerisin sen, Sen okyanusları seven kalbi taştan adam Neden bana gelmedin de sandalyenle çekildin ki oralara? İçimdeki çocuğu tek bırakıp kaçmışsın. Sen ölmüşsün aslında... Ruhun ölmüş yârim... Akşam ayın ışıkları şehre çökerken, Sabah yerini güneşe bırakmaz mı? Üşümez misin ,kışın kar soğuklarında? Sen okyanusları seven kalbi taştan adam, Sana kendimi zincirledim öldürme beni diye... Günahlarıma yazdım seni şahit diye... Şimdi sensin fırtına ortasında, Ben ise bir kumsalda , Senin fırtınanı izliyorum. Verem olmuşum da farkına varmamışım ben, Sana verem olmuşum da sana bir yâr olamamışım ben... Sen okyanusları seven kalbi taştan adam, Söyle şimdi ben miyim sevmeyip kalp kıran?
Dünyanın tek bildiği şey,sadece dönmek... Güneşin bildiği tek şey ise sadece doğmak ... Birisi güneşe hayran diğeriyse sadece bencil . Hayatın akışı hep sana göre değişecek insanoğlu . . Gözlerin gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi,gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi güzel gözlüm... Burda şair ne diyor biliyor musun? Eğer sen beni sevseydin çoktan birbirimizin yâri olmuştuk diyor. Gözlerin başka yolları gözlemiş,başkasının uğruna fedalarin olmuş diyor . İşte sonra da neden aşık olamıyorum? Sen hiç aşka yol vermedin ki ... İşte aşk, bazen su dolu bir bardağın yere dökülerek bitmesi değil de yudum yudum içilerek bitmesi gibi ... Ama aşk bitmez ki ... Bitmek aşktan büyük müdür? Tartışılır. İşte sen de benim bitirmek istemediğim suyumsun. Dökmeden yudum yudum içeceğim,bardağını kırmayacağım... İşte bazen şiirler yazarsın da bazen de tek kelime ile yazamazsın. Kalemin oynamaz yerinden . Daha a'yı b'yi yazamaz olursun . Hayat da bundan ibaret işte:Her zaman istediklerinin olmaması....
Fakirliği bir gecekonduya ,bir kaç dilenci çocuğa ve sokakta uyuyan yaşlı amcalara baskılamıştık. Ama fakirlik en başta aklın böyle düşünmesi değil miydi ?
Belki de yaralar sadece izi kalsın diye oluşuyordu?