SnowFlake

SnowFlake
@SnowFlake1
Birden beyninde bir şimşek çaktı: "Acaba hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşadım mı?". Sonra kendi kendine sordu: "Her şeyi mükemmel yapmaya çalışırken mi kaçırdım acaba hayatı?"
Sayfa 56 - Zeplin·Kitabı okudu
Reklam
İnsanları yalan söylediklerinde dinlemeyi severim. Çünkü sadece yalan söylerken olmak istedikleri ama asla olamadıkları insanları anlatırlar.
Sayfa 47 - Zeplin·Kitabı okudu
Çok sevdiğimiz ama geri döndüremeyeceğimiz kişilerin en kötü yanı; onları her hatırladığımızda bizi tekrar tekrar terk etmeleridir.
Sayfa 40 - Zeplin·Kitabı okudu
Hayat bizi resmen dört işlemle sınar: gerçeklerle çarpar, ayrılıklarla böler, insanlıktan çıkarır ve sonunda topla kendini der.
Sayfa 38 - Zeplin·Kitabı okudu
Bir insan acı duyarsa canlıdır. Başkasının acısını anlayabiliyorsa insandır.
Sayfa 29 - Zeplin·Kitabı okudu
Reklam