- İnsanları sevmekten pek hoşlanmıyorum da. Sevdim mi de, ölmelerinden korkuyorum.+Sevdiklerinden çok ölen oldu mu?-Çok değil, hayır. Yalnızca bana sevgisiz hayatın beş para etmediğini öğreten bir adam.
- Biz neden zengin değiliz?
+ Kim demiş zengiz değiliz diye? Zengin olmak ne kadarına sahip olduğunla değil, ne kadarını verebildiğinle ilgilidir... Bir şekilde verdiğinde, daha mutlu olursun.