Çok güzel bir kitaptı kitabı ön yargiyla satın almıstim kitabın savaş kitabı olduğunu düşunuyordum çünkü kitabın arkasında kitabın genel teması hakkında pek detaylı bilgi verilmiyor ve kitap hakkinda yüksek bir beklentim yoktu çok sarsıcı bir kısmı vardı sayfa olarak (sayfa 221 de ) çok çok acıklı ve bir o kadar da güzeldi ben birçok yorumun aksine kitabın başlarınıda oldukça başarılı buldum başlarda geçen ve anlam veremediğiniz olaylara sonlarda aaaa demek bu yüzden diyebiliyorsunuz kesinlikle okumanızi oneririm