SÖHEC

SÖHEC
Evli, çokça mutlu :-)
Hemşire
Öğreniyorum
Dünya
hastane, 7 Ocak
512 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Bir insanı sevdiğini hissettirmek, değer verdiğini göstermek zor olmamalı....
Bugün doğum günüm, yıllardır bu dünyada dönüp duruyorum. Rabbim her yıl olduğu gibi bu yıl da tek başıma olduğumu hatırlattı bana. Kimsenin olmadığını, etrafımda yalan arkadaşların, yalan insanların çok olduğunu tekrar tekrar hatırlattı bana. Bugün doğum günüm ve akşama kadar bir mesaj bekledim. Kimseden hiç bir mesaj gelmedi. Ne dost sandıklarımdan, ne arkadaş saydıklarımdan.... Bugün doğum günüm ve gün bitmek üzere, bir insanı sevdiğini hissettirmek, değer verdiğini göstermek zor olmamalı.... Bu mesajımdan sonra elbet yazanlar olacak, ama kuruyan çiçeğe su vermek ne kadar fayda eder. VE BEN İYİ Kİ DOĞDUM, İYİ Kİ VARIM, KENDİMİ HERKESDEN ÇOK SEVİYORUM...
Hayat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

SÖHEC

, 2023 okuma hedefini güncelledi.
Rabbim sen ilmimi artır.
2023 OKUMA HEDEFİ
5/50 kitap - %10 tamamlandı
5 kitap okudu
50 kitap
1.734 sayfa
1 inceleme
40 alıntı
1 YIL SONRA Kİ KENDİME NOT:
Bir yanım her şey geçiyor az daha dayan, seneye bugün şu an hissettiklerim pişman olup, boşuna üzülmüşüm diyeceksin derken diğer yanım Kötü günleri atlattık sıra daha kötü günlerde diyor.😅 PEKİ SEVGİLİ 1K AİLESİ SİZİN KENDİNİZE NOTLARINIZ NELERDİR ? ☺️ #2023#
1K
Ne güzel demiş Müslüm Gürses:"Ne güzeldi,ümitlerim,kırdı gitti sevdiklerim..." Düşdükçe kalkmayı öğrendim, kalktıkça kimsem olmadığını Kolay anlatılıyor acılar,kolay yazılıyor,Kolay yaşanmıyor oysa... Sizi defalarca üzen birine sakın sormayın "Neden beni üzüyorsun"!diye...dönüp kendinize sorun neden izin veriyorsun diye
Hayat
Geceniz huzurla sevgi ile dolsun
Bazı insanlar 'sözleri'yle 'huzur' verir; bazı insanlar 'yaptıkları'yla; ama öyleleri de vardır ki, sadece 'varlık'larıyla.
1K