Soib

... Sevenlerin sedası, yalnız şükür ve yalnız sevinçtir,imdat ve feryat değil!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Siz iyiliği güneş gibi yakıcı bilip onu hayırla kullanınız, yakmadan.."
"Kendimi arıyordum, bulduklarım ise, içimi açmıyordu."
Gerçeğe kavuşabilmek için kaç aynayı kırıp buz etmem lazım?

Soib

, bir kitap okudu
Puan vermedi·456 syf.·
Beğendi
·
37 günde okudu
·
2023 63. kitabı
İskender Pala
8.1/10 · 23,5bin okunma