Bazı insanların hiç farkedilmeyen acıları olduğunu görmüştüm. Üzerini kapattıkları, başka renge boyadıkları, yokmuş gibi davrandıkları... Siyahın üzerini beyazla kapatmaya çalışan insanlar tanımıştım ama boyayı kaç kat vurursan vur siyahın üzerini beyazla kapatamayacaksın, çünkü bir kere siyaha bulaştıysan öyle kolay temizlenemeyeceksin.
Sen düşüp dizlerini yaraladın diye hayata bir şey olmuyor. Kimse, bir başkası düştüğü için üzülüp ağlamıyor, bu sadece masallarda geçiyor.
Zaten bu da etine, kemiğine kadar gerçek bir hayat.