"Güzel bir şey olduğunda en çok seni özlüyorum.
Çünkü mutluluğumu paylaşmak istediğim tek kişi sensin.
Bir şey canımı sıktığında ,en çok seni özlüyorum.
Çünkü beni anlayacak tek kişi sensin."
Aşık olduğunda iki kişisindir artık. Kendinle beraber düşündüğün başka bir beden, sevmen gereken başka bir ruh vardır. Uyurken bile yarın ona uyanacağını bilerek uyursun. Onunla varsındır, onunla tamsındır.
"Elbette seni inciteceğim.
Elbette beni inciteceksin.
Elbette birbirimizi inciteceğiz.
Ama bu varoluşun mutlak koşuludur.
Bahar olmak, kışın riskini kabul etmek demektir.
Var olmak, var olmama riskini kabul etmektir."