♪21.00∞

♪21.00∞
@Solgunay
Cette chanson passe à nouveau anitsayac.com zaqa.net/birumutyildizi 21.00 da yeni bir gün
Beşiktaş futbolcusu
Beşiktaş Futbol okulu
Beşiktaş
19 Mart 1903
42 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
@Solgunay·
·
sabitlendi
BEN BEŞİKTAŞLIYIM :)
Ben BEŞİKTAŞLIYIM Sevene Hoşgeldin Sevmeyene Eyvallah Ben BEŞİKTAŞLIYIM Siyah Beyaz aşkının şahidi Ben BEŞİKTAŞLIYIM Hayatını bir formaya adamışım Ben BEŞİKTAŞLIYIM En koyu kara sevdalardan Ben BEŞİKTAŞLIYIM En beyaz kalplerden 🤍🖤
Beşiktaş
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında benim gözlerim kahverengi, Güneşe bakınca ela, Düşmanlara bakınca bela, Sana bakınca fena oluyorum bea😉
Ayna kırılırsa görüntü dağılır, güven kırılırsa insanlar.
Dostluk bazen acı verir, ama yalnızlık öldürür.