"Aynı kalbinin olduğunu bilmeyen kişi gibi bir dininin olduğunu bilmeyen biri de olabilir.
Fakat birinin dinsiz yaşaması
kalpsiz yaşamasından daha olası değildir."
Tanrı var da olabilir yok da olabilir ama kabulümüze göre,
O, varlığın da yokluğun da ötesindedir.
Bu sebeple var diyenler de hatalıdır, yok diyenler de hatalıdır.