Çiçeğim mi solmuş, solsun. Gönlümü mü kırmışlar, kırılsın. Gözümden yaş mı gelmiş, gelsin. O çiçeği ben sulayacak, gönlümün parçalarını ben toparlayacak, gözümde ki yaşı ben silmeyecek miyim? Kime ne, kim nerede, kimde ne kadarım da derdine düşeyim?
🍃“Her insanın seni farklı bir şekilde tanıması çok ilginç değil mi?
birine göre sessizsin, birine göre delisin.
birine göre sıcak, birine göre uzak.
hepsi doğru. çünkü kim olduğun, kiminle olduğuna göre değişiyor.”🍂
Tahterevalliye tek başına biniyorsan aşağıda durmaya
mahkumsun dur.
Tahterevallinin bir ucuna gece oturur bir ucuna gündüz.
Hasret ve vuslat bekler sırasını. Vefayla nankörlük onlardan
sonra gelir. Aşk ve ihanet ilk önce kim oturacak kavgası yapar,
zulümle adalet sabırsızlanır. Y aşam ve ölüm bir kavgaya tutuşur,
gerçekten isteyen kazanır.
Bu yüzden gerçekten oynayacaksan bu oyunu, karşındakini
de oturtmalısın tahterevallinin diğer ucuna. Yoksa hep aşağıda
kalırsın. Şerrin olduğu yerde bilmelisin ki vardır bir hayır. Önce
onu yükseltmelisin.