Yaşlı bir Amerika Yerlisi içindeki çatışmaları şöyle anlatmıştı: "İçimde iki köpek var. Biri kötü ve alçak. Öbürü ise iyi. Kötü köpek iyi köpekle sürekli dalaşıyor." Hangisi baskın çıkıyor diye sorulunca da şu yanıtı vermişti: "En çok hangisine yemek veriyorsam o."