Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
"seninki gibi inançlarım yok. Bana kalırsa bugünün doğrusu kişiye yarın yanlış görünebilir, hayatın tadını kimseyi rahatsız etmeden, hemen şimdi çıkarmak gerekir. İsa'ya inanmam ama," dedi, "inananların çoğu kadar iyi biriyimdir."